افزونه برای خروجی اکسل برای سفارشات ووکامرس

[short_link]

برای سفارشات ووکامرس میشه با استفاده از افزونه woo order export lite خروجی اکسل گرفت.خروجی که از این افزونه میشه گرفت شامل فرمت های CSV, XLS, XML and JSON هست که بر حسب نیاز می تونید روی هر کدوم از این فرمت ها تنظیم کنید.

آدرس صفحه افزونه در مخزن وردپرس

توی قسمت تنظیمات این افزونه می تونید ستون ها دلخواه خودتون رو ایجاد کنید و مقادیر اون رو هر یک از متغیرهای سفارشات ووکامرس مثلا  وضعیت سفارش و اینکه چه سفارشاتی باید وارد لیست بشن و همینطور نام و نام خوانوادگی خریدار، نام و تعداد کالای خریداری شده، مبلغ ، آدرس خریدار ، شماره تماس و سایر اطلاعاتی که مورد نیاز هست رو به صورت خروجی اکسل دریافت و دانلود کنید.
این فایل اکسل رو می تونید برای معرفی و آپلود برای سایر افزونه ها و اپلیکیشن ها استفاده کنید .

به طور مثال می تونید خروجی اکسل رو طوری تنظیم کنید که قادر به معرفی و آپلود برای سرویس اداره پست باشه . به اینصورت دیگه لازم نیست که سفارشات رو به صورت دستی و دونه دونه وارد کنید و با یک کلیک و با آپلود مستقیم فایل اکسل تمام سفارشات به صورت خودکار وارد پنل اداره پست میشه

گرفتن خروجی اکسل در ووکامرس

گرفتن خروجی اکسل در ووکامرس

– یه موردی وجود داره سفارشاتی که ارسال میشه پنل اداره پست روی کد پستی حساس هست و اگر روی سایت فروشگاهی شما کد پستی به درستی وارد نشه و در هنگام ورود کد پستی اعتبار سنجی نشه، اینجا سفارش شما در پنل پست ثبت نمیشه .

 

تنطیمات خروجی اکسل برای ووکامرس

تنطیمات خروجی اکسل برای ووکامرس

شاید برای سفارشات تعداد پایین مشکل ساز نباشه و بشه اون سفارشات رو به صورت جداگانه وارد کرد اما اگر تعداد سفارشات زیاد باشه مشکل ساز میشه و باید این سفارشات به صورت مجزا و به صورت دستی وارد بشه.

 

خروجی فایل اکسل رو که از این افزونه تهیه و دانلود کردید می تونید در این قسمت آپلود و سفارشات رو یکجا ثبت کنید :

اکسپورت فایل اکسل در پنل فروشگاه ای بازار اداره پست

اکسپورت فایل اکسل در پنل فروشگاه ای بازار اداره پست

 

برای دانلود نمونه فایل اکسل و مشاهده نحوه تنظیم ستون های اطلاعات اینجا کلیک کنید.

(0) دیدگاه برای این پست ثبت شده
دیدگاه خود را بفرستید
  1. اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کند!
« خطای CORS
راهنمای اتصال وب سرویس اداره پست ای بازار »
wefwegwegweg/wp-content/themes/future