شمسی سازی افزونه ها و پوسته وردپرس

[short_link]
تقریبا تمام افزونه ها و قالب هایی که در مارکت پلیس هایی مثل اوانتو و تم فارست برای فروش قرار داده میشن به صورت پیش فرض دارای دیت پیکر های میلادی هستن و کل استکریپت چه در بک اند و فرانت اند، تمامی تاریخ ها میلادی هستند. همینطور ابتدای هفته هم روزی غیر از شنبه هست و کلا برای استفاده در ایران و تاریه فارسی باید شمسی بشن.

البته فقط شمسی شدن تاریخ ها و تبدیل اونها به تاریخ فارسی کفایت نمی کنه و در بعضی موارد نیاز هست که قسمت محاسبات و کدنویسی افزونه و یا پوسته هم ویرایش بشه تا قابل استفاده باشه . برای اینکار نیاز هست که کل افزونه و یا پوسته روی هاست دمو نصب و راه اندازی بشه و تمام قسمت هایی که دارای تاریخ هستند پیدا بشن و کد اونها و اینکه این تاریخ در چه صفحات دیگه مورد استفاده قرار می گیره بررسی بشه و بعد از شمسی سازی ، تست و بررسی بشه که در کل کار افزونه و یا پوسته اختلالی ایجاد نشه .

این مورد به خصوص در مورد افزونه ها و قالب هایی که مربوط به رزرو و یا بوک کردن هتل و یا محل اقامت و یا به عنوان مثال برای ویزیت مورد استفاده قرار می گیره خیلی مهم هست و باید به صورت دقیق شمسی سازی انجام بشه .

یه سری دیت پیکر هستن که فقط از طریق اون یک تاریخ شمسی از دیت پیکر انتخاب میشه و از طریق فرم ارسال میشه . گاهی نیاز هست که اینپوت های میلادی هم در صفحه وجود داشته باشن ولی به صورت مخفی دربیاد و مقادیرش نیاز میشه .

همینطور یه سری رنج دیت پیکر هم مورد استفاده قرار می گیره که یه رنج و یا بازه ای رو کاربر می تونه انتخاب کنه مثلا بازه اقامت که شامل یه روز ورود و یک روز خروج هست که این مورد هم وقتی تبدیل به شمسی میشه باید توجه زیادی کرد که تاریخ ها دقیق به شمسی تبدیل بشه .

(0) دیدگاه برای این پست ثبت شده
دیدگاه خود را بفرستید
  1. اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کند!
« فعال کردن کامنت ها در برگه ها به صورت پیش فرض
رسپانسیو سازی و واکنش گرا کردن وب سایت های وردپرسی در دستگاه های مختلف با رزولیشن های متفاوت »